Sunday, October 12, 2008

TAFSIRKU..


tAFsIRku….

Aku ingin bertemu dgn mimpiku..

Terbuai bersama zikir yg indah..

Terlena didalam helaian kalam yg agung

Terkesan bekas2 taqwa di dlm kalbu..

Buaian indah diketika ini kurasakan palsu..

Namun mataku sukar terpejam dr melihat..

Rantaian yg kuat bisa kuputuskan..

Jika tekadku hy krnNya..

Aku yg memandang kehidupan ..

Pd gambaran yg ditafsirkan oleh akalku yg terpencil

boleh saja hanyut ..

bila tidak aku berpegang pd dahan keimanan..

Kabus yg menyelimuti pagi indah ini..

Kan hilang dek sapaan matahari..

Hati yg selalu gundah ini ..

Akan tenang dgn mengingati rabbi..

Semoga aku mndapat kebahagiaan yg ckup utk aku baik hati..

Semoga rezekiku ckup utk mmbuat aku bersyukur

Semoga aku mendapat cubaan yg cukup utk mmbuatkan aku kuat..

Semoga setiap yg sekeliling ckup mmberi pelajaran pdku..

Semoga kamus hidupku tidak dicemari dgn tersilapnya definisi penting yg mnjadi teras peganganku..

Semoga skripku sentiasa dipantau oleh Pengarah yg Maha Berkuasa


-noorkhairul-

No comments: